سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
حکمت گمشده مؤمن است، پس هریک از شما گمشده اش را در هر جا یافت، آن را برگیرد . [امام صادق علیه السلام]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 4

به نقل از پایگاه خبری جوان:
http://www.javanonline.ir/Nsite/FullStory/?Id=100099-
کد خبر : 100099        زمان مخابره : 23/8/1388        12:1
پس از آنکه احمدی نژاد در برنامه تلویزیونی تهران 20 از تصمیم دولت برای تصدی مدیریت مترو تهران در راستای خدمت رسانی بهتر به شهروندان تهرانی خبر داد برخی مسئولان شهرداری این تصمیم را یک ادعا و غیر ممکن ارزیابی کردند که با اصول قانونی از جمله اصل 44 منافات دارد.

دراین خصوص شنیده های خبرنگار« جوان آنلاین» حکایت از آن دارد قرار است این موضوع در اولین جلسه هیات دولت دراین هفته مطرح و ضمن تصویب لایحه آن در اسرع وقت به مجلس ارائه شود. در همین راستا گفته می شود یکی از مسئولان ارشد شهرداری تهران ضمن اطلاع از تصمیم دولت در تماسهایی با برخی نمایندگان بلند پایه مجلس در صد لابی کردن جهت جلوگیری از تصویب این لایحه درمجلس برآمده است.

این تصمیم رییس جمهور به شدت برخی مسئولان شهرداری را به تکاپو انداخته تا به هرنحوی که شده جلوی تصویب این لایحه را در مجلس بگیرند. گفتنی است برخی از این اتفاقات پیش از این نیز مسبوق به سابقه بوده است مواردی نظیر ساعت کار بانکها و یا انحلال شورای  های عالی از جمله این موارد بوده اند که دولت آن را تصویب نموده ولیکن برخی نهادها با فشار به مجلس در صدد جلوگیری از تصمیم دولت برآمدند.

چه لزومی داره که دولت تصدی خود ر ا افزایش بده آن هم در مسائل شهری مثل مترو. وقتی می شه مترو را به یک شرکت خصوصی واگذار کرد و از شهردای هم وظیفه نظارت بر آن می رود. دولت هم می تواند کمک کند حمایت کند موانع را برطرف کند. برخوردی که الان از هر دوطرف می شه بیشتر شائبه سیاسی دارد تا یک مشکل شهری.


 نوشته شده توسط علیرضا خسروی در یکشنبه 88/8/24 و ساعت 8:37 صبح | نظرات دیگران()

سلام، این شعر را در جایی دیدم گفتم با رفقا تقسیم کنم:

مجنون شدم که راهی صحرا کنی مرا

گاهی غبار جاده لیلا کنی مرا

کوچک همیشه دور ز لطف بزرگ نیست

قطره شدم که راهی دریا کنی مرا

پیش طبیب آمده ام درد می کشم

شاید قرار نیست مداوا کنی مرا

من آمدم که این گره ها وا شود همین

اصلا بنا نبود ز سر واکنی مرا

حالا که فکر آخرتم را نمی کنی

حق می دهم که بنده دنیا کنی مرا

من سالهاست میوه خوبی نداده ام

وقتش نیامده که شکوفا کنی مرا؟

آقا برای تو نه برای خودم بد است

هر هفته در گناه تماشا کنی مرا

من گم شدم تو آینه ای گم نمی شوی

وقتش شده بیایی و پیدا کنی مرا

 

 


 نوشته شده توسط دکتر سید احسان خاندوزی در شنبه 88/8/23 و ساعت 11:25 عصر | نظرات دیگران()

قال بعض الاعاظم شیخ ناصر مکارم:

حضرت آیة الله العظمی مکارم شیرازی در پایان به ریاست محترم دیوان عالی کشور گفتند: سلام مرا به آیة الله لاریجانی برسانید و بگویید که مردم در انتظار محاکم? مجرمان کوی دانشگاه و زندان کهریزک و مجتمع سبحان هستند. لازم است هر چه زودتر اقدام فرمایید تا اعتماد مردم خدای نکرده به دستگاه کم نشود، به یقین  اینگونه محاکمات شجاعت می خواهد که در جنابعالی و ایشان سراغ داریم. انتهی

16/08/1388

و فیه: قال سیدنا الاعظم خامنئی: موضوع دیگرى که در بیانات دوستان مطرح شد، تخلفات یا حتّى جنایاتى است که در خلال این حوادث از سوى نیروهاى ناشناس انجام گرفته. شما اشاره کردید به مسائل کوى دانشگاه یا از این قبیل مسائل - حالا کوى دانشگاه را چند نفر از دانشجویان عزیز تکرار کردند؛ شبیه کوى دانشگاه، مسائل دیگرى هم در این مدت اتفاق افتاده - یا مثلاً قضیه‏ى کهریزک را گفتند. این قضایا واقعاً یکى از آن مشکلات و معضلات کار دستگاه‏هاى اجرائى است. اولاً این را به طور قاطع بدانید که با اینها برخورد خواهد شد. حالا نمیخواهیم جنجال بکنیم که دستور بدهیم، این دستور توى رسانه‏ها پخش بشود، باز یک پیوست زده بشود، باز یک پیرو زده بشود؛ من دوست ندارم کار تبلیغاتى انجام بگیرد؛ اما از اولین روزها دستور داده شده و کسانى دنبال هستند؛ منتها کارها باید درست با دقت و با مراقبت پیش برود.

در کوى دانشگاه، در آن شب معین، قطعاً تخلفات بزرگى انجام گرفته، کارهاى بدى انجام گرفته. ما گفته‏ایم پرونده‏ى ویژه‏اى براى این کار تهیه شود و به طور دقیق دنبال بگردند و مجرمان را پیدا کنند و وقتى پیدا کردند، به وابستگى‏هاى سازمانى آنها هم هیچ نگاه نکنند و باید مجازات شوند؛ این را من به طور قاطع گفتم.

من از فعالیتهاى پلیس امنیتى‏مان، پلیس انتظامى‏مان، دستگاه بسیجمان تشکر میکنم؛ اینها خیلى کارهاى بزرگى کردند، کارهاى خوبى کردند؛ لیکن این یک بحث جداست. اگر کسى در وابستگى به هر کدام از این سازمانها یک تخلفى انجام داده، یک جرمى انجام داده، او هم باید جداگانه بررسى شود. نه خدمت اینها را به حساب جرم آنها ندیده میگیریم، نه جرم آنها را به حساب خدمت اینها ندیده میگیریم؛ حتماً باید دنبال بشود و دنبال خواهد شد. همین طور قضیه‏ى کهریزک، که حالا آن اعلام شد، پخش شد. قضیه‏ى کوى دانشگاه هم دنبال میشود؛ حتّى افرادى که کسانشان در این قضایا یا به قتل رسیدند - تعداد معدودى هستند - یا آسیب دیدند، آسیب مالى دیدند. بنا شده براى هر کدام اینها پرونده‏ى جداگانه‏اى تشکیل بدهند. دستور داده‏ایم، گفته‏ایم و این قضایا را دنبال خواهیم کرد؛ منتها توجه کنید که این مسائل هیچکدام نباید با مسئله‏ى اصلى بعد از انتخابات خلط شود. حادثه‏ى اصلى نباید تحت‏الشعاع این حوادث قرار بگیرد.

یک عده‏اى آنچه را که بعد از انتخابات اتفاق افتاد، آن ظلمى که به مردم شد، آن ظلمى که به نظام اسلامى شد، آن هتکى که از آبروى نظام در مقابل ملتها به وسیله‏ى بعضى انجام گرفت، اینها همه را ندیده میگیرند، فرضاً مسئله‏ى فلان حادثه را، زندان کهریزک را، یا قضیه‏ى کوى را قضیه‏ى اصلى دوران بعد از انتخابات تا امروز قلمداد میکنند؛ این خودش یک ظلم دیگر است. مسئله‏ى اصلى، مسئله‏ى دیگرى است. مسئله‏ى اصلى این است که مردم در یک حرکت عظیمى، در یک انتخابات پرشورِ خوبِ کم‏نظیرى حضور پیدا کردند و این رأى بالا را توى صندوقها ریختند. هشتاد و پنج درصد شوخى است؟ این انتخابات، نظام را که در این یکى دو سال اخیر همین طور پى‏درپى پیشرفتهاى اقتصادى و علمى و سیاسى و امنیتى و بین‏المللى براى خودش کسب کرده بود، در یک مرحله‏ى عالى از امتیاز و آبرو قرار میدهد، بعد ناگهان مشاهده میکنیم یک حرکتى صورت میگیرد براى نابود کردن این حادثه‏ى افتخارآمیز! مسئله‏ى اصلى این است.(4 شهریور)

و ایضا قال فی موضع آخر: در همین مسائل اخیر، مسائل را باید اصلى فرعى کرد؛ مسئله‌ى اصلى چیست؛ یک سلسله مسائل فرعى هم پیرامون اوست؛ نه اینکه آن مسائل فرعى کم‌اهمیت است، اما مسئله‌ى اصلى اهمیتش بیشترش از آنهاست. مسئله‌ى اصلى در این قضایاى اخیر، اصل انتخابات بود؛ زیر سؤال بردن اصل انتخابات بزرگترین جرمى بود که انجام گرفت. چرا شما نسبت به این جرم چشمتان را میبندید؟! این همه زحمت کشیده بشود، مردم بیایند، یک شرکتِ به این عظمت، یک نصاب‌شکنى، یک رکودشکنى در دنیا در مردمسالارى، در دمکراسى‌اى که اینقدر ادعایش را میکنند، انجام بگیرد، بعد یک عده مفت و مسلّم بیایند بدون استدلال، بدون دلیل، همان فرداى انتخابات بگویند: انتخابات دروغ است! این کار کوچکى است؟! این جرم کمى است؟! (6آبان) انتهی کلامه رفع مقامه

الانصاف اقول مردم منتظر محاکمه کسانی هستند که جرم بزرگی را انجام داده اند و مسئله این است و خوب است بزرگان به رییس قوه قضاییه پیام دهند که سران فتنه را محاکمه کنند که هم خواست مردم است (قریب 24 میلیون قدر متقین) هم مجلس (بعنوان خانه ملت) هم رهبری علی الظاهر. برخی اظهار نظرها جنبش سبز اموی را که در حال جان دادن است امیدوار میکند مثل تنفس مصنوعی و شوک به یک محتضر!! والله العالم. فتامل جدا فافهم.


 نوشته شده توسط مهدی عامری در دوشنبه 88/8/18 و ساعت 10:0 عصر | نظرات دیگران()

سلام به عنوان وظیفه تخصصی‏ام نکاتی را درباره رفتار رئیس جمهور در قبال لایحه هدفمندکردن یارانه‏ها ارائه می‏کنم:

مجلس برای بررسی دقیق و سریع لایحه کمیسیون ویژه‏ای تشکیل داد و در جلسات بسیاری از تمام وزرای اقتصادی و کارگروه طرح تحول دولت دعوت و استفاده کرد.

پیش از تصویب لایحه در کمیسیون، نمایندگان جلسه‏ای خصوصی با رئیس جمهور داشتند و به درخواست ایشان تعیین قیمتهای سال اول قانون را از مصوبه خود حذف و به دولت واگذار کردند.

نتیجه تصویب کمیسیون ویژه تنها در سه نکته با لایحه دولت تفاوت داشت: ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط دکتر سید احسان خاندوزی در سه شنبه 88/8/12 و ساعت 3:17 عصر | نظرات دیگران()

 بهانه مظلوم نمایی اصلاح طلبان در آستانه13 آبان

انقلاب دوم58 ، انقلاب مخملی88


13 آبان58  و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط عده ای از دانشجویان پیرو خط امام که توسط حضرت امام  “انقلاب دوم” نام گرفت، بی تردید نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی مردم ایران است، که یکی از شعارهای آن استقلال خواهی و مبارزه با اسکتبار جهانی و رهایی از ظلم و ستم ابرقدرتهای شرق و غرب بوده است.
دانشجویان پیرو خط امام، آن دوران به تشخیص خود به این نتیجه رسیدند که باید به آن مرکز فتنه علیه انقلاب اسلامی، هجوم برده و بر خلاف همه قانونهای بین المللی و ملی، سفارت شیطان بزرگ آمریکا را در تسخیر خود گرفته و حتی کارمندان آن را به گروگان بگیرند. ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط مهدی عامری در شنبه 88/8/9 و ساعت 11:59 عصر | نظرات دیگران()
   1   2      >
درباره خودم

بسم الله الرحمن الرحیم
مدیر وبلاگ : دکتر حامد حاجی حیدری[69]
نویسندگان وبلاگ :
دکتر هادی وکیلی[0]
دکتر مهدی دستگردی[0]
دکتر علی مرادی[0]
دکتر علیرضا زیگلری[0]
دکتر بهزاد حمیدیه[0]
دکتر قاسم زائری[0]
دکتر سید احسان خاندوزی[12]
حسین حمداللهی[0]
علی خانی[0]
حامد مایلی[0]
مجتبی کرباسچی[8]
علیرضا خسروی[6]
مهدی عامری[19]
حامد فتحعلی خانی[0]
عباس سارخانی[0]
ابراهیم میرعزیزی[-1]
محمد مقصودعلی[0]
محمود عصرجدید[0]
مهدی حاجی‌حیدری[0]
اسماعیل میرعزیزی[2]
مصطفی احمدی[0]


آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 49
مجموع بازدیدها: 80534
جستجو در صفحه

خبر نامه