سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
اساس حکمت، مدارا کردن با مردم است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

اینکه عده ای میخواهند سر به تن احمدی نژاد نباشد جای تردید نیست! اینکه صاحبان قدرت و ثروت از هر وسیله ای برای تاختن به رییس جمهور ?? میلیونی استفاد ه می کنند از روز روشن تر است! از هنگامی که احمدی نژاد قدم به منطقه ممنوعه گذاشت عده ای به تکاپو افتادند تا از هر موضع و سخن و عملکرد دولت خدوم انتقاد کنند! یا بهتر از است بگویم انتقام بگیرند!
ماجرای هولوکاست و سیاست هجومی احمدی نژاد علیه رژیم جعلی اسراییل و مستکبرین عالم یکی از مواردی بود که منتقدین (منتقمین!!) بارها و بارها بر آن تازیدند! مخالفان دولت که به دروغ ادعای خط امامی می کنند با چوب منافع ملی بر این موضع انقلابی که بارها از لسان امام و رهبر شنیده شده است می کوفتند. سیاست هجوم به اسراییل را ماجراجویی و ضد منافع ملی می دانستند! حتی میر حسین موسوی در یکی از جلسات تبلیغاتی خود به کسانی که پرچم حزب الله و فلسطین در دست داشتند می گوید اینجا ایران است آن پرجمها رو جمع کنید! روزنامه اعتماد ملی و صاحب آن مهدی کروبی نیز بارها این مطلب را تاکید می کردند که باید در سیاست خارجی عقلانیت و منافع ملی را حاکم کرد و دست از ماجراجویی برداشت! حتی کروبی ??? هزار تایی طرح بحث از هولوکاست را خدمت به اسراییل دانست!! اما این روزها همین آقایان که دولت ?? میلیونی برایشان یک کابوس شده است و سالهای آخر عمر را باید به دور از قدرت بگذرانند بر سر مسئله سین کیانگ چین و کشتار مسلمانان آنجا که به نظرخودشان هم نمی دانند در مورد چه سخن می گویند حنجره پاره می کنند که چرا دولت در این باره سکوت اختیار کرده است و به طرفداران خود توصیه میکنند شعار مرگ بر چین سر دهند! گویا دیگر منافع ملی مهم نیست! گویا فراموششان شده است در مورد اسراییل غاصب که امام می فرمود غده سرطانی است و باید از صحنه روزگار محو شود چه می گفتند! اگر آقایان اهل انصاف بودند باید از این موضع دولت قدر دانی میکردند که به خاطر منافع ملی بی محابا وارد قضیه نشد! اقزون بر این دولت هم در ماجرا دخالت داشته است و این گونه نیست که این جماعت می گویند اما منافع ملی سیاسی جناحی و نیز کینه و حسادت و غضب چنان بر آقایان مستولی شده است که نیمخواهند فرق ماجرای فلسطین و چین را درک کنند. سیاست مخالفان دولت این گونه است باید به دولت حمله  کرد هر کاری که انجام داد حتی اگر احمدی نژاد میر حسین را معون اول خود کند!

 نوشته شده توسط مهدی عامری در دوشنبه 88/4/29 و ساعت 5:0 عصر | نظرات دیگران()

آقای مهدی کروبی که در انتخابات ریاست جمهوری حتی نتوانست رای اطرافیان خود را جمع کند و معوان اولش به موسوی رای داد بار دیگر نامه ای منتشر کرد! در جدیدترین نامه منسوب به کروبی که به رییس قوه قضاییه نگاشته شده است کروبی خواستار آزادی بازداشت شدگان جریانات اخیر شده است و در اثنای نامه این کاندیدای ناکام باز با همان سخنان غیر منظقی و غیر مستدل انخابات را زیر سوال برده است! کروبی که در این انتخابات بعد از آرای باطله رتبه پنجم را به دست اورده است انتخابات ?? خرداد را کودتای نظامی خوانده است تا مشخص شود نامه های کروبی از کدامین طریق منتشر می گردد. اولین بار حزب مشارکت و سازمان مجاهدین لفظ کودتا را برای ?? خرداد در بیانیه های خود استفاده کردند! کروبی که معمولا نامه های با مزه ای منسوب به او به بزرگان کشور منتشر می شود در قسمتی از نامه اخیرش نوشته شده است : «در مشارکت 55 تا 60 درصدی دوره های گذشته همیشه نیمی از آرا و گاهی بیشتر آن متعلق به جناح اصلاح طلب بود و این بار نیز حضور بی نظیر 85 درصدی مردم برای تغییر وضع موجود بود ، اما سرنوشت انتخابات به گونه ای رقم خورد که ظاهرا به زعم آقایان 25 درصدی که در هیچ انتخاباتی شرکت نمی کردند هم برای این آمدند که مبادا این دولت فعلی تغییر کند !! »
برای اطلاع آقای کروبی باید به ایشان گفت در چند انتخابات اخیر همیشه اصلاح طلبان با وضع اسفناکی با بی اقبالی مردم مواجه می شدند. کافی است آقای کروبی نگاهی به ترکیب مجلس هفتم بیندازد تا ببیند چه مقدار از مردم به اصلاح طلبان رای دادند؟ آیا نیمی از نمایندگان ما اصلاح طلب بودند؟ شورای شهر دو م و  بعد سوم  و نیز مجلس هشتم نیز گواه این ادعاست! در انتخابات شورای شهر سوم در تهران کروبی و خانمی تمام قد به حمایت از اصلاح طلبان برخاستند اما تنها سه نماینده از ?? نماینده شان به شورا رفت و لابد از نظر آقای کروبی ? نصف ?? است!! در مجلس هشتم هم که هم یاران خاتمی بودند هم حزب اعتماد ملی هر سی نفر اول تهران اصولگرا بودند و منتجب نیا سر لیست حزب اعتماد ملیبا فاصله بسیار در رتبه بعد ?? بود!! دلیل این امر هم واضح است از هنگمی که اصولگرایان در شورا و شهرداری و مجلس و بعد ریاست جمهوری نهم قدرت را به دست گرفته اند به جای بحثهای بیهوده سیاسی و جنجالهای بی ثمر حزبی و جناحی تن به خدمت مردم سپرده اند و مردم نیز این را درک کرده اند ازا ین رو در چنیدن انتخابات پیاپی با آرای خود گفتمان اصولگرایی را برگزیده اند و مشخص است در حالی که چندین سال از خدمت رسانی اصولگرایان می گذرد و احمدی نژاد بیشتر برای مردم شناخته شده است رای ?? میلیونی او در زمانی که ناشناس بود به ?? میلیون ارتقا یابد!
به نظر می رسد شکست وحشتناک کروبی با رای ??? هزار تایی چنان برایش سخت است که وی را جدای از عصبانیت دچار آلزایمر هم کرده است البته شاید هم ایشان خود را آلزایمر سیاسی باشد!

 نوشته شده توسط مهدی عامری در دوشنبه 88/4/22 و ساعت 5:0 عصر | نظرات دیگران()

سخنان بیشرمانه هادی غفاری علیه نظام و رهبری و سکوت عناصر مدعی امام در برابر این سخنان سخیف بار دیگر نشان داد تنها سابقه انقلابی کافی نیست و سخن گهر بار امام که میزان حال فعلی افراد است را باید سخنی الهی دانست. هادی غقاری سابقه انقلابی دارد. شکنجه شده است زندان رفته است ساواک ژدرش را شهید کرده است. همراه امام در ژاریس و بعد در آن هواپیما بوده است. از امام حکم دارد و ... اما آقای غفاری! یک جمله از پدر بزرگوارتان را به شما یاد آوری میکنم!‏جمله ای که به نظر من شما الان هر چه دارید از این جمله دارید. آیت الله شهید غفاری در زندان شاه در بیدادگاه مخوف آن رژیم شجاعانه فریاد زد دشمن خمینی کافر است! آنقدر شکنجه شد که به وضع فجیعی شهید شد و شما خود به خوبی می دانید! آقای غفاری پدرت عالم ذین بود از تو عالمتر بود و مثل تو این گونه ادعا نداشت و در برابر امام خمینی خاضع و خاشع بود. تو را چه شده که امروز ادعای این چنینی داری؟ تو که ساهلی بعد انقلاب در موسسه الهادی مشغول کار اقتصادی بودی! لطفا بگو کجا درس خواندی و کار علمی کردی؟ لطفا بگو در موسسه تحقیقاتی الهادی چه فعالیتهایی داری؟ سالن بدنسازی! کلاس زبان! کلاس کنکور! رستوران! ایزوگام! و همه ان را اجاره داده ای و مشغولی! و هنوز با نام موسسه تحقیقاتی الهادی که اول انقلاب به تو رسید داری نان در می اوری! تو که هستی که از رهبر بازخواست کنی؟ بعد اون سالها که شکنجه شدی بعدش چه کردی؟ سابقه تو بعد انقلاب چیست؟ چه فعالیت انقلابی داشته ای که حالا مدعی شده ای؟ آقا هادی من به تو میگویم ضد ولایت فقیه! می گویم تو ولایت فقیه را نمیشناسی! تو نمی فهمی ولایت یعنی چی! اگر می فهمیدی هم چون پدرت تو این سالها یک بار می گفتی دشمن خامنه ای کافر است. باید  جواب پس بدهی در موسسه تحقیقاتی الهادی تا به حال چند تحقیق و پژوهش انجام داده ای؟ جوراب استارلایت که به تو دادند که خرج مصارف فرهنگی کنی چقدر به این امر اختصاص داشت؟ آقای غفاری دوران خوشی شما تمام شده است باید  حساب پس بدهی! تو بیجا کرده ای علیه رهبر سخن گفته ای! دشمن خامنه ای کافر است.

آقای کروبی تو هم در آن مجلس کذایی نشسته ای و دیدی برای غافری دست و سوت زدند اما باز هم نشستی! غفاری تو را خطاب قرار داد و علیه امام خامنه ای سخن گفت و تو هم خندیدی! همه احسنت گفتند و تو هم خندیدی! آقای کروبی شکست خیلی سخت است! خیلی...


 نوشته شده توسط مهدی عامری در چهارشنبه 88/4/10 و ساعت 5:0 عصر | نظرات دیگران()

 

یکی از شعارهای پررنگی که در سخنان آقایان اصلاح طلب به خصوص جناب شیخ مهدی کروبی بسیار دیده می شود پای بندی به ارزشهی انقلاب و امام است به گونه ای که خط امام را گویی متعلق به خود می دانند! کاندیدای شکست خورده اصلاح طلبان که با کمتر از یک در صد از آرا به عقیده برخی از جومونگ هم کمتر رای آورده است این بار به خیال خود با تمام قوا به صحنه وارد شد! حزب داشت. دور و بر خود کارشناس داشت. به قول خودش برنامه داشت در تمام زمینه ها!

مهدی کروبی اما بعد از انتخابات حرفی برای گفتن نداشت چرا که آرای او به حدی بود که جای حرف برایش نگذاشته بود! لذا پشت سر میر حسین راه افتاد و بهانه جویی های او را تکرار کرد! کروبی این بار اما پیشنهاد جالبی داده است. او گفته است: من پیشنهادی برای آقای احمدی‌نژاد دارم. وزارت کشور اجازه برگزاری یک تجمع را به ما بدهد بعد ما در یک نقطه تهران تجمع برگزار می‌کنیم، ایشان نیز همزمان در نقطه دیگر تجمعی برگزار کند. آن وقت ایشان ببیند که مردم از کدامیک استقبال می‌کنند. از آنها یا از اصلاح‌طلبان.

این سخن کروبی بعد از خطبه های روز جمعه اما خامنه ای پای بندی این حضرات به اصل ولایت فقیه و خط امام را به خوبی نمایان می کند! امام خامنه ای در آن خطبه های حماسی فرمودند اردو کشی خیابانی را تمام کنید نتیجه انتخابات را باید در صندوقهای رای دید نه در کف خیابان! اما باز مشخص نیست کروبی که حتی طرفداران خودش هم به او رای نداده اند برای چه رجز می خواند؟؟ جدای ازا ینکه این حضرات از روز شنبه به بعد خود را در مقابل ولی و ملت قرار داده اند. آقای کروبی با این پیشنهاد مضحک خود شم سیاسی و زیرکی خود را هم بار دیگر به نمایش گذاشته است! طبق آمار وزارت کشور رای آقای احمدی نژاد و موسوی در تهران برابر بوده است و تنها موسوی ??? هزار رای (به اندازه رای کلی آقای کروبی) از دکتر احمدی نژاد جلو بوده است. خوب حال این پیشنهاد آقای کروبی چه دردی را دوا میکند؟ مگر اتخابات فقط در تهران برگزار شده است؟ مگر کسی گفته آقای احمدی نژاد در تهران بیشتر رای دارد؟ لابد از فردا در همه شهرهای ایران باید  تک تک این گونه تجمعات را بر قرار کرد! آقای کروبی به نظر باید  بعد از مجلس ششم خود را بازنشسته می کرد!!


 نوشته شده توسط مهدی عامری در پنج شنبه 88/4/4 و ساعت 5:0 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

بسم الله الرحمن الرحیم
مدیر وبلاگ : دکتر حامد حاجی حیدری[69]
نویسندگان وبلاگ :
دکتر هادی وکیلی[0]
دکتر مهدی دستگردی[0]
دکتر علی مرادی[0]
دکتر علیرضا زیگلری[0]
دکتر بهزاد حمیدیه[0]
دکتر قاسم زائری[0]
دکتر سید احسان خاندوزی[12]
حسین حمداللهی[0]
علی خانی[0]
حامد مایلی[0]
مجتبی کرباسچی[8]
علیرضا خسروی[6]
مهدی عامری[19]
حامد فتحعلی خانی[0]
عباس سارخانی[0]
ابراهیم میرعزیزی[-1]
محمد مقصودعلی[0]
محمود عصرجدید[0]
مهدی حاجی‌حیدری[0]
اسماعیل میرعزیزی[2]
مصطفی احمدی[0]


آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 16
مجموع بازدیدها: 80562
جستجو در صفحه

خبر نامه