سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
تفکرت برایت بینش می آورد و مایه عبرت گرفتن تو می گردد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

رئیس کمیته رسانه تبلیغات در ستاد میرحسین موسوی با انکار نقش نامبرده در برپایی فتنه و آشوب های خیابانی مدعی شد شعارهای جمهوری ایرانی و نه غزه نه لبنان ربطی به موسوی ندارد.
ابوالفضل فاتح که مدت ها در انگلیس اقامت داشته، می نویسد: کیست که نداند شعار جمهوری ایرانی و نه غزه نه لبنان و توهین به رهبری و اصل ولایت فقیه ربطی به مهندس نداشت.
این ادعا در حالی مطرح می شود که شعارهای «نه شرقی، نه غربی، جمهوری ایرانی» (حذف اسلامی) و «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» (در حمایت از رژیم صهیونیستی) اولین بار در تجمع حاشیه عناصر ضد انقلاب در روز جهانی قدس- به دعوت موسوی و کروبی- سر داده شد، همچنان که در تجمعات دیگری از این دست علیه ولایت فقیه شعار داده شد و سرانجام کار به آتش زدن تصویر حضرت امام و شکستن حرمت امام حسین(ع) در روز عاشورا انجامید. جالب اینکه برخلاف تلاش فاتح برای تبرئه موسوی، وی بیانیه 17 خود را پس از حرمت شکنی آشکار روز عاشورا صادر کرد و عناصر هتاک را «مردم خداجو» خواند. این در حالی است که فاتح همان بیانیه رسوا را «تاریخی و مصلحانه که ان شاءالله برکاتش روز به روز آشکارتر خواهد شد» توصیف می کند.
فاتح نیز مانند اقدام اخیر شبکه انگلیسی بی بی سی، برای مظلوم نمایی به نفع موسوی و فتنه گران، به ماجرای قتل امیرکبیر-نخبه کشی- استناد کرد بدون آن که اذعان کند امیرکبیر با توطئه انگلیسی ها و توسط عناصر سرسپرده آنها- امثال میرزا آقاخان نوری- به شهادت رسید و امروز همان انگلیسی ها صراحتاً از موسوی و فتنه سبز وی حمایت می کنند و شبکه بی بی سی نیز به طور مطلق جانبدار آنهاست. مصاحبه کذایی همسر میرحسین موسوی با بی بی سی بلافاصله پس از انتخابات و القای تقلب از این طریق هم هنوز از ذهن مردم نرفته است.
فاتح در ادامه با ساختن چهره ای خیراندیش و دارای دغدغه برای موسوی و بی آن که به حمایت های آشکار استکبار جهانی از نامبرده اشاره کند نوشت: «این شانس بزرگ انقلاب و نظام ماست که رهبران منتقدانش موسوی و خاتمی و کروبی اند. شخصیت هایی که دست آخر هر بحران و رخدادی را هر چند بزرگ به نفع انقلاب اسلامی و مردم فیصله می دهند. به یاد دارم موسوی می گفت دل من برای انقلاب، مردم و جمهوری اسلامی می سوزد که گرفتار این همه بی تدبیری، دروغ و ظلم شده است. ما را چه به بیگانه، ما را چه به معاندان، ما را چه به ساختارشکنی؟ ان شاءالله روزی ابعاد توطئه هایی نظیر پاره کردن تصویر امام و برخی وقایع عاشورا و ترور و قتل مردم بی دفاع آشکار خواهد شد».
فاتح توضیح نمی دهد چرا موسوی حاضر نشد «توطئه روز عاشورا» را محکوم کند بلکه توطئه گران را «مردم خداجو» لقب داد و اگر رفتارهای وی به خاطر دلسوزی برای انقلاب و مردم بود، بدنام ترین دشمنان ملت نظیر رژیم اسرائیل، انگلیس، آمریکا، سلطنت طلبان (رضا ربع پهلوی)، سرکرده منافقین، بهایی ها و... به طور مداوم از عملکرد وی حمایت کردند. مگر حضرت امام نفرموده بود اگر دشمن از شما تعریف کرد، در عمل و رفتار خود شک کنید؟ آیا مفهوم دلسوزی، روی آوردن به قانون شکنی و دیکتاتوری و تحریک به اغتشاش و آشوب است؟
یکی دیگر از نکات جالب ادعاهای فاتح درباره مصاحبه موسوی با نشریه تایم (هفته نامه آمریکایی) است. در این مصاحبه که دقیقا یک روز پیش از انتخابات منتشر شد موسوی می گوید: «در واقع دگرگونی و تغییر در ساختار قدرت با فشار بر رهبری در جهت پذیرش بیشتر افکار عمومی رخ خواهد داد.»
وی در این مصاحبه در پاسخ به این سؤال که اگر انتخابات را ببازد، آن وقت چه می شود پاسخ داده بود: «تغییرات مدتهاست که آغاز شده است. تنها گوشه ای از این تغییرات به پیروزی در انتخابات مربوط می شود و بخش های دیگر تغییر ادامه خواهند یافت و هیچ عقبگردی در کار نخواهد بود.»
جالب آن که فاتح این مصاحبه را اول به تایمز لندن (روزنامه انگلیسی) منتسب کرده و بعد از بیخ و بن منکر قضیه می شود و از قول موسوی می گوید، مگر ممکن است من چنین حرف هایی زده باشم؟!
بعد هم تایمز لندن و سی ان ان را به گاوبندی با کاندیدای رقیب متهم می کند که باید از او پرسید اولا آیا جناب مهندس در این هفت ماه که 17 بیانیه صادر کرده زبان نداشت که راجع به این موضوع اظهارنظر کند، ثانیا رسانه های خارجی مثل سی ان ان و بی بی سی و تایم و غیره... در ستاد کدام کاندید شعبه زده و مستقیم برنامه پخش می کردند؟ کدام کاندید هنوز انتخابات تمام نشده رسانه های خارجی را جمع کرد و ادعای پیروزی کرد؟
البته آقای فاتح نیز به همراه کمیته رسانه ای کذایی نقش گسترده ای در زمینه سازی القای تقلب- و فریب شخص موسوی - داشته که وقت دیگری باید بررسی شود.
ظاهرا آب و هوای لندن آقای فاتح را هم مانند مهاجرانی و سایر حامیان لندن نشین سران فتنه دچار آلزایمر سیاسی کرده است!

 (خبر ویژه) کیهان 28 دی


 نوشته شده توسط مهدی عامری در دوشنبه 88/10/28 و ساعت 5:43 عصر | نظرات دیگران()

اخیرا ابوالفضل فاتح از مسئولان ستاد میرحسین مطلب مفصلی نوشته که خواندن برخی فرازهایش خالی از لطف نیست:

آنگاه که نادرشاه بر سریر قدرت نشست، در تصورش نمی گنجید که روزی کار به جایی خواهد رسید که دستور خواهد داد تا چشمان فرزندش را از حدقه بیرون آورند. روزی که امیر کبیر به صدر اعظمی برگزیده شد، در مخیله ناصر الدین شاه نبود که به دستور او امیر را به قتل خواهند رساند. تاریخ ما پر است از صحنه های حیرت انگیزی که سعایت پیشگان و تملق پیشگان دربار پدید آورده اند. ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط دکتر سید احسان خاندوزی در دوشنبه 88/10/28 و ساعت 8:46 صبح | نظرات دیگران()

دکتر بهزاد حمیدیه
روزنامه اعتماد در شماره2141  خود مورخه 13  دی ماه1388  یکی از تیترهای صفحه  اول خود را چنین انتخاب نمود: “تحلیلی بر سلب مرجعیت آیت الله صانعی توسط جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: آیا مرجعیت سلب کردنی است”. در نوشتار مورد اشاره، با استناد به جمله ای از امام رحمه الله علیه بر علم و برجستگی فقهی ایشان تاکید شده است و سابقه  بیست و چهار ساله  ایشان در تدریس خارج فقه، نگارش کتب متعدد و مسئولیت های عالی رتبه  ایشان پس از انقلاب گوشزد شده اند. نویسنده متذکر می شود مرجعیت امری مردمی و خودجوش است و هیچ نهاد مشخصی نمی تواند تعیین یا “سلب” مرجعیت را برعهده بگیرد. وی معتقد است این مردم و مقلدان هستند که با تشخیص این امر که مرجعشان خصوصیات مرجعیت را از دست داده است به تدریج از حلقه مقلدان او خارج می شوند. ادامه مطلب...
 نوشته شده توسط مهدی عامری در جمعه 88/10/18 و ساعت 11:24 صبح | نظرات دیگران()

مقاله زیر در به قلم سعید احمدی قمی درسایت الف منتشر شده است:
موضوع این مقاله بررسی موقعیت نخبگان در جامعه ایران از آغاز تاکنون، مناسبات آنان با عموم افراد جامعه و حکومت، نقش آنان در حوادث پس از انتخابات و علل و عوامل موضع‌گیری‌های اخیر آنان است.
ادامه مطلب...
 نوشته شده توسط مجتبی کرباسچی در شنبه 88/10/12 و ساعت 8:16 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

بسم الله الرحمن الرحیم
مدیر وبلاگ : دکتر حامد حاجی حیدری[69]
نویسندگان وبلاگ :
دکتر هادی وکیلی[0]
دکتر مهدی دستگردی[0]
دکتر علی مرادی[0]
دکتر علیرضا زیگلری[0]
دکتر بهزاد حمیدیه[0]
دکتر قاسم زائری[0]
دکتر سید احسان خاندوزی[12]
حسین حمداللهی[0]
علی خانی[0]
حامد مایلی[0]
مجتبی کرباسچی[8]
علیرضا خسروی[6]
مهدی عامری[19]
حامد فتحعلی خانی[0]
عباس سارخانی[0]
ابراهیم میرعزیزی[-1]
محمد مقصودعلی[0]
محمود عصرجدید[0]
مهدی حاجی‌حیدری[0]
اسماعیل میرعزیزی[2]
مصطفی احمدی[0]


آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 6
مجموع بازدیدها: 80309
جستجو در صفحه

خبر نامه