سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خداوند ـ تبارک و تعالی ـ با غیرت است و هر باغیرتی را دوست دارد و به سبب غیرتش بود که همه کارهای زشت را، چه نهان و چه آشکار، حرام کرده است. [امام صادق علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 9

سلام رفقا، مناسکتان مقبول و خونه نو مبارک، در غائله آقای مشایی تنها جمله‌ای که در وبلاگ نوشته بودم آن بود که خداوند روح رئیس جمهور را از نفوذ شیطانی مشایی نجات دهد، دکتر حاج‌حیدری پرسیده بود، منظورتان از نفوذ شیطانی چیست؟ سه روز پیش که جلسه‌ای دوستانه با حضور آقای صفار هرندی بود،‌ ایشان به نکات جالبی اشاره ‌کردند که شاید پاسخ پرسش دوستان باشد (دقت کنید که این حرفها از قول صفار است نه کسی که از دور دستی بر آتش دارد و نه یک ضداصولگرا):

چکیده نکات مطروحه بدین شرح بود:

 

1.    آقای احمدی‌نژاد یک ارتباط مریدگونه با مشایی دارند (به گونه‌ای که در جلسه‌ای که برای تغییر نظر رهبری رفته‌بودند به ایشان گفته‌اند من به آقای مشایی مدیونم) و البته یک حلقه و سلسله‌ای از افراد ناشناخته دیگر که همگی در حول ارتباط با حضرت حجت (علیه‌السلام) است.

2.    یک تلقی انحرافی و خطرناک (عین کلمات وزیر) ‌درباره مهدویت در ذهن و رفتار مشایی وجود دارد که باید اصولگرایان مترصد اصلاح آن باشند تا به مساله بابیت و غیره منتهی نشود.

3.    رئیس جمهور یک بار در جلسه رسمی هیات دولت گفتند: «بنده هر کار می‌کنم بر اساس حکم است و دستور دارم» و نحوه گفتار را نمی‌شد به چیز دیگری حمل کرد.

4.    تاکید ایشان بر ولایت به معنای کلی بسیار زیاد است که یک بار به ایشان تذکر دادم شما نام رهبری را بیاورید و ایشان تا مدتی این کار را کرد اما بعد گفت لزومی به ذکر نام نیست.

5.    مشکلاتی که در برخورد ایشان با برخی مواضع رهبری وجود دارد هم به علت اعتقاد رئیس جمهور به مساله ولایت کلی معصوم است و هم به جهت بدبینی ایشان نسبت به بیت و اطرافیان آقا.

البته آقای صفار نکاتی هم در نقد سابقه آقای هاشمی و غیره داشتند که ارتباطی به این مساله نداشت.

 


 نوشته شده توسط دکتر سید احسان خاندوزی در یکشنبه 88/6/1 و ساعت 11:21 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

بسم الله الرحمن الرحیم
مدیر وبلاگ : دکتر حامد حاجی حیدری[69]
نویسندگان وبلاگ :
دکتر هادی وکیلی[0]
دکتر مهدی دستگردی[0]
دکتر علی مرادی[0]
دکتر علیرضا زیگلری[0]
دکتر بهزاد حمیدیه[0]
دکتر قاسم زائری[0]
دکتر سید احسان خاندوزی[12]
حسین حمداللهی[0]
علی خانی[0]
حامد مایلی[0]
مجتبی کرباسچی[8]
علیرضا خسروی[6]
مهدی عامری[19]
حامد فتحعلی خانی[0]
عباس سارخانی[0]
ابراهیم میرعزیزی[-1]
محمد مقصودعلی[0]
محمود عصرجدید[0]
مهدی حاجی‌حیدری[0]
اسماعیل میرعزیزی[2]
مصطفی احمدی[0]


آمار وبلاگ
بازدید امروز: 24
بازدید دیروز: 20
مجموع بازدیدها: 80615
جستجو در صفحه

خبر نامه