سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هرکه با سَبُکْ عقل دوستی کند، سَبُک عقلی خود را آشکار کرده است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 16

آقای مهدی کروبی که در انتخابات ریاست جمهوری حتی نتوانست رای اطرافیان خود را جمع کند و معوان اولش به موسوی رای داد بار دیگر نامه ای منتشر کرد! در جدیدترین نامه منسوب به کروبی که به رییس قوه قضاییه نگاشته شده است کروبی خواستار آزادی بازداشت شدگان جریانات اخیر شده است و در اثنای نامه این کاندیدای ناکام باز با همان سخنان غیر منظقی و غیر مستدل انخابات را زیر سوال برده است! کروبی که در این انتخابات بعد از آرای باطله رتبه پنجم را به دست اورده است انتخابات ?? خرداد را کودتای نظامی خوانده است تا مشخص شود نامه های کروبی از کدامین طریق منتشر می گردد. اولین بار حزب مشارکت و سازمان مجاهدین لفظ کودتا را برای ?? خرداد در بیانیه های خود استفاده کردند! کروبی که معمولا نامه های با مزه ای منسوب به او به بزرگان کشور منتشر می شود در قسمتی از نامه اخیرش نوشته شده است : «در مشارکت 55 تا 60 درصدی دوره های گذشته همیشه نیمی از آرا و گاهی بیشتر آن متعلق به جناح اصلاح طلب بود و این بار نیز حضور بی نظیر 85 درصدی مردم برای تغییر وضع موجود بود ، اما سرنوشت انتخابات به گونه ای رقم خورد که ظاهرا به زعم آقایان 25 درصدی که در هیچ انتخاباتی شرکت نمی کردند هم برای این آمدند که مبادا این دولت فعلی تغییر کند !! »
برای اطلاع آقای کروبی باید به ایشان گفت در چند انتخابات اخیر همیشه اصلاح طلبان با وضع اسفناکی با بی اقبالی مردم مواجه می شدند. کافی است آقای کروبی نگاهی به ترکیب مجلس هفتم بیندازد تا ببیند چه مقدار از مردم به اصلاح طلبان رای دادند؟ آیا نیمی از نمایندگان ما اصلاح طلب بودند؟ شورای شهر دو م و  بعد سوم  و نیز مجلس هشتم نیز گواه این ادعاست! در انتخابات شورای شهر سوم در تهران کروبی و خانمی تمام قد به حمایت از اصلاح طلبان برخاستند اما تنها سه نماینده از ?? نماینده شان به شورا رفت و لابد از نظر آقای کروبی ? نصف ?? است!! در مجلس هشتم هم که هم یاران خاتمی بودند هم حزب اعتماد ملی هر سی نفر اول تهران اصولگرا بودند و منتجب نیا سر لیست حزب اعتماد ملیبا فاصله بسیار در رتبه بعد ?? بود!! دلیل این امر هم واضح است از هنگمی که اصولگرایان در شورا و شهرداری و مجلس و بعد ریاست جمهوری نهم قدرت را به دست گرفته اند به جای بحثهای بیهوده سیاسی و جنجالهای بی ثمر حزبی و جناحی تن به خدمت مردم سپرده اند و مردم نیز این را درک کرده اند ازا ین رو در چنیدن انتخابات پیاپی با آرای خود گفتمان اصولگرایی را برگزیده اند و مشخص است در حالی که چندین سال از خدمت رسانی اصولگرایان می گذرد و احمدی نژاد بیشتر برای مردم شناخته شده است رای ?? میلیونی او در زمانی که ناشناس بود به ?? میلیون ارتقا یابد!
به نظر می رسد شکست وحشتناک کروبی با رای ??? هزار تایی چنان برایش سخت است که وی را جدای از عصبانیت دچار آلزایمر هم کرده است البته شاید هم ایشان خود را آلزایمر سیاسی باشد!

 نوشته شده توسط مهدی عامری در دوشنبه 88/4/22 و ساعت 5:0 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

بسم الله الرحمن الرحیم
مدیر وبلاگ : دکتر حامد حاجی حیدری[69]
نویسندگان وبلاگ :
دکتر هادی وکیلی[0]
دکتر مهدی دستگردی[0]
دکتر علی مرادی[0]
دکتر علیرضا زیگلری[0]
دکتر بهزاد حمیدیه[0]
دکتر قاسم زائری[0]
دکتر سید احسان خاندوزی[12]
حسین حمداللهی[0]
علی خانی[0]
حامد مایلی[0]
مجتبی کرباسچی[8]
علیرضا خسروی[6]
مهدی عامری[19]
حامد فتحعلی خانی[0]
عباس سارخانی[0]
ابراهیم میرعزیزی[-1]
محمد مقصودعلی[0]
محمود عصرجدید[0]
مهدی حاجی‌حیدری[0]
اسماعیل میرعزیزی[2]
مصطفی احمدی[0]


آمار وبلاگ
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 14
مجموع بازدیدها: 80681
جستجو در صفحه

خبر نامه