mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ عليرضا خسروي 
سلام صبح بخير
1- آن قسمت هايي از مطلب که عطف به شبه خصوصي سازي داره و معتقد است که خصوصي سازي صورت نگرفته قابل بحث و بررسي است که خيلي ها هم اين اشکال را نه فقط به مخابرات بلکه به خيلي از واگذاري هاي ديگر هم مي گيرند که البته در مقابل دولتمرداني که دست در کار دارند مخالفت مي کنند و اصرار دارند که خصوصي سازي به معناي واقعي صورت گرفته است. به هر حال اين قمست از مطالب نياز به داده هاي بيشتري دارد که خوب است بهش بپردازيم
2- خيلي وقت هست که در ايران و نيز در برخي کشورها من شنيدم نمي دونم تعدادشان چه قدر است که اسيستم هاي مخابراتي و ارتباطي و اطلاعاتي را به بخش خصوصي به اين راحتي ها نمي سپارند و واگذار نمي کنند دلايل امنيتي و حکومتي مي آورند که فکر کنم قابل توجه است و نمي شود به اين راحتي ها خط روي آنها زد و کلا ردشون کرد.
3- قسمت هايي از مطلب هم شبيه به حرف هاي کارشناسي شده و مبتني بر استدلال به چشم نمي آيد مثلا اون جايي که نوشته پرونده سازي کنند و مکالمات را گوش کنند و امثالهم. بعدش هم حتي اگه مخابرات به اين نهاد مذکور هم سپرده نشه و يا هر نهاد ديگه اي آيا امکان ضبط و شنود مکالمات نيست. يقينا هست هيچ فرقي نمي کنه کي متصدي باشه اين امکان براي کليه سيستم هاي مخابراتي و ارتباطي است.
4- من موافق با همه نظرهاي جناب بي تقوا نيستم ولي خودموني بگم بوي خوشي از اين نوشته بر نمي ايد بيشتر شبيه به منفي افکني و تشويش خاطر کردن مي خوره تا اينکه بخواهد يک مساله اي را الان حل کرده باشد يا به فکر راه حلش باشد. حتي مي خواهم بگم که جزء مطالب سطح پايين هم اتفاقا هست چرا که حرف هايي که نوشته شده نيازي به تجزيه و تحليل خيلي سطح بالايي ندارد و اصلا کبري و صغري قضيه خوب چيده نشده است.