سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
برادران، در کنار ظرف های بزرگ [غذا]، چه بسیارند و به هنگام حوادث روزگار، چه کم! [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

 

روزنامه کیهان در روزشنبه و در تایید سخنان مقا معظم رهبری طی سرمقاله ای با عنوان دیگر علی تنها نیست عملا خلاف مشی سخنان آقا گام برداشت!! کیهان نوشته است: گفتنی است یکی از نامزدهای ریاست جمهوری که آشکارا شعار «تغییر» می داد کمترین آراء ممکن، یعنی حدود 8/0درصد از 85درصد کل آرای مردم را به دست آورد- کمتر از 400 هزار رأی- یعنی فقط 8/0 درصد از رأی دهندگان خواستار «تغییر» بوده اند. اکنون با توجه به این که در جریان رفراندوم برای انتخاب نظام جمهوری اسلامی ایران، 2/98درصد از مردم خواستار نظام جمهوری اسلامی بوده و فقط 8/1 درصد آنان نظام دیگری را می پسندیدند، به آسانی می توان نتیجه گرفت که مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران نسبت به سال 58 نه فقط - برخلاف تبلیغات گسترده دشمنان- بیشتر نشده اند بلکه تعداد آنها یک درصد نیز کاهش یافته است، که این نیز گواه غیرقابل تردید دیگری بر گسترش دامنه باورمندی مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

بی شک این استدلال خدشه دارد و نویسنده باید  بیان کند بر اساس کدام دلیل و علت کلمه تغییر در شعار مهدی کروبی به معنی تغییر در نظام می داند؟؟ روشن است که معنی و مفو تغییر مورد نظر کروبی تغییر وضع موجود دولت بوده است که ی بر اساس نظرات و اسنادات خود آن را بر نمی تابیده است و این حق طبیعی یک نامزد ریاست جهمری است که فضای موجودرا تغییر دهد. چنانچه بقیه نامزدها هم چنین رویکردی را داشتند. این سخن مقاله نویس کیهان با این قسمت از سخنان امام خامنه ای همخوانی ندارد که فرمود: رقابت های شدید 4 نامزد محترم انتخابات، رقابت جریان های متعلق به نظام اسلامی بود اما رسانه های متعلق به صهیونیست های خبیث با دروغ پردازی محض سعی می کنند این رقابت ها را دعوا میان مخالفان و طرفداران نظام جلوه دهند. 
لذا اینکه بخواهیم رای کروبی را به خاطر شعار تغییر رای مخالفان نظام بدانیم استدلال نسنجیده ای است  اگر چنین است آنگاه نظر کیهان درباره ? میلیون نفری (?? درصد) که در انتخابات شرکت نکردند چیست؟؟ آقا فرمودند همه این چهل میلیون نفر اول به نظام رای دادند بعد به کاندید خود. لذا می توان گفت که کمتر از یک درصد مردم تغییرات کروبی را به نفع نظام میدانستند و بیش از ?? درصد شرکت کنندگان بر آن صحه نگذاشتند. به نظر برای دفاع از نظام اسلامی نباید به استدلات مخدوش روی آورد چه آنکه بعضا بد دفاع کردن ضررش بیشتر باشد از سکوت و دفاع نکردن!!


 نوشته شده توسط مهدی عامری در یکشنبه 88/3/31 و ساعت 5:0 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

بسم الله الرحمن الرحیم
مدیر وبلاگ : دکتر حامد حاجی حیدری[69]
نویسندگان وبلاگ :
دکتر هادی وکیلی[0]
دکتر مهدی دستگردی[0]
دکتر علی مرادی[0]
دکتر علیرضا زیگلری[0]
دکتر بهزاد حمیدیه[0]
دکتر قاسم زائری[0]
دکتر سید احسان خاندوزی[12]
حسین حمداللهی[0]
علی خانی[0]
حامد مایلی[0]
مجتبی کرباسچی[8]
علیرضا خسروی[6]
مهدی عامری[19]
حامد فتحعلی خانی[0]
عباس سارخانی[0]
ابراهیم میرعزیزی[-1]
محمد مقصودعلی[0]
محمود عصرجدید[0]
مهدی حاجی‌حیدری[0]
اسماعیل میرعزیزی[2]
مصطفی احمدی[0]


آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 16
مجموع بازدیدها: 80564
جستجو در صفحه

خبر نامه