سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بر دانشجوست که نفسش را به جستجوی دانش عادت دهد و از فرا گرفتن آن ملول نگردد و آنچه را فرا گرفته بسیار نشمارد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 14

1- خداوند فرمود: انا انزلناه فی لیله مبارکه (دخان/3) مبارک را علامه طباطبایی خیر کثیر معنا کرده است و می دانیم آن لیله مبارکه شب قدر است. لیله القدر خیر من الف شهر برخی الف را در این آیه به معنای کثرت می دانند یعنی قدر خیر کثیر است.

2- انا اعطیناک الکوثر یعنی ما به توی پیامبر کوثر عطا کردیم و مفسرین کوثر را خیر کثیر معنا کرده اند.

3- نقل شده پیامبر فرمود: من ادرک فاطمه فقد ادرک لیله القدر  هر کس فاطمه را درک کند شب قدر را درک کرده است.

4- شب قدر  خیر کثیر است و فاطمه هم خیر کثیر و درک فاطمه درک شب قدر است.

5- قرآن بر قلب پیامبر نازل شده است و منقول است پیامبر فرمود فاطمه قلبی و روحی التی بین جنبی فاطمه قلب و روح من در سینه من است.

6-امیر المومنین بنا بر نقلی فرمود انا کلام اللّه الناطق

7-از سخنان اهل بیت (علیهم السّلام) به خوبی بر می آید که اگر وجود مبارک امیر مؤمنان (ع) نبود ، برای فاطمه زهرا (س) همسری نبود.

8- در شب قدر حقیقت قرآن یعنی امیر المومنین به وجود حضرت زهرا نازل شد. شهادت امیر المومنین هم در ایام محتمل قدر است به فرمایش حضرت استاد حاج آقا تقوایی تناکح حقیقی علی و فاطمه در شب قدر رخ داده است!

9- رمضان مبارک است چون شب قدر دارد و شب قدر مبارک است چون نزول قرآن در آن رخ داده و قرآن مبارک (انعام/92) است چون کنه آن انسان کامل و وجه الله است  و شاید راز اینکه در شب قدر دعای اللهم کن لولیک وارد شده است همین باشد!!


 نوشته شده توسط مهدی عامری در سه شنبه 88/6/10 و ساعت 5:29 عصر | نظرات دیگران()

با سلام

طاعات قبول باشه-

اول اینکه برخی مراجع نامه ای به رئیس جمهور نوشته اند و در باب سه وزیر زن به وی تذکر داده اند حتی خواستار تجدید نظر شده اند. آن روایتی هم که دکتر در باب یاران امام زمان (عج) خواند و گفت 50 نفر از یاران زن هستند را برخی محل اشکال دانسته اند که در نماز جمعه اخیر برخی شهرها انعکاس یافته است.

دوم اینکه لاریجانی نامه ای نوشته به رئیس جمهور و تعیین ساعات کار اداری به این شکل را غیرقانونی دانسته است. آیا این دخالت بیش از حد در امور معمول دولت نیست. به نظر که تعین ساعت کار اداری بر عهده دولت است و این نامه کمی از انصاف بدور است بویژه اینکه آقایان اگه تمایل به اصلاح دارند از خود شروع کنند و ساعت کار مجلس را به قبل برگرداند.


 نوشته شده توسط علیرضا خسروی در سه شنبه 88/6/3 و ساعت 9:19 صبح | نظرات دیگران()

سلام رفقا، مناسکتان مقبول و خونه نو مبارک، در غائله آقای مشایی تنها جمله‌ای که در وبلاگ نوشته بودم آن بود که خداوند روح رئیس جمهور را از نفوذ شیطانی مشایی نجات دهد، دکتر حاج‌حیدری پرسیده بود، منظورتان از نفوذ شیطانی چیست؟ سه روز پیش که جلسه‌ای دوستانه با حضور آقای صفار هرندی بود،‌ ایشان به نکات جالبی اشاره ‌کردند که شاید پاسخ پرسش دوستان باشد (دقت کنید که این حرفها از قول صفار است نه کسی که از دور دستی بر آتش دارد و نه یک ضداصولگرا):

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط دکتر سید احسان خاندوزی در یکشنبه 88/6/1 و ساعت 11:21 صبح | نظرات دیگران()
<      1   2   3      
درباره خودم

بسم الله الرحمن الرحیم
مدیر وبلاگ : دکتر حامد حاجی حیدری[69]
نویسندگان وبلاگ :
دکتر هادی وکیلی[0]
دکتر مهدی دستگردی[0]
دکتر علی مرادی[0]
دکتر علیرضا زیگلری[0]
دکتر بهزاد حمیدیه[0]
دکتر قاسم زائری[0]
دکتر سید احسان خاندوزی[12]
حسین حمداللهی[0]
علی خانی[0]
حامد مایلی[0]
مجتبی کرباسچی[8]
علیرضا خسروی[6]
مهدی عامری[19]
حامد فتحعلی خانی[0]
عباس سارخانی[0]
ابراهیم میرعزیزی[-1]
محمد مقصودعلی[0]
محمود عصرجدید[0]
مهدی حاجی‌حیدری[0]
اسماعیل میرعزیزی[2]
مصطفی احمدی[0]


آمار وبلاگ
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 9
مجموع بازدیدها: 80650
جستجو در صفحه

خبر نامه